Los bericht bekijken
Oud 9 april 2007, 12:21   #528
vulpes
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
En de kinderen, tja... die trekken maar hun plan... Als moeder maar een topfunctie bekleedt...

Wss zit vader al lang op een ander adres...
jammer genoeg zit er veel waarheid in...

vandaar ook dat ik van mening ben dat de bedrijfswereld zich - uiteindelijk - wel enigszins zal aanpassen.. Ik ben er van overtuigd dat het wel degelijk mogelijk is een topfunctie te bekleden zonder de kinderen aan hun lot over te laten..

alles hangt natuurlijk af van bedrijfsomgeving tot bedrijfsomgeving, maar zo zie ik bijvoorbeeld niet in waarom je per se tussen zes en acht op kantoor moet zijn... Waarom kan je niet vroeger beginnen werken, tussen zes en acht met de kinderen thuis zijn en enkel de noodzakelijke telefoons opnemen om daarna de aanpassingen aan de documenten thuis te doen? Maar er is nog koudwatervrees om het effectief te proberen... Nochtans denk ik niet dat men - althans bij ons op kantoor - nog veel andere keuze zal hebben... wil je de mensen houden waarin je zoveel geïnvesteerd hebt, dan ga je naar oplossingen moeten zoeken.. (voor vrouwen én mannen.. maar ik denk dat het de eersten zullen zijn die het voortouw zullen moeten nemen..).
vulpes is offline   Met citaat antwoorden