Los bericht bekijken
Oud 8 december 2003, 14:13   #21
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Goed nieuws voor de Vlaams Blokkertjes hier... Zoals jullie misschien al weten (of niet weten) heb ik ondertussen al goede contacten opgebouwd met Marc Spruyt, en de Blokwatch-rubriek belooft weer mooi te worden in de volgende editie van Deng, te verschijnen op dinsdag, 23 december 2003...

Dit schreef hij in z'n laatste mail aan mij :

Hoi Wanne,

Ik denk dat ik in de volgende Deng Dewinter eens in de bloemetjes ga zetten - pisbloemen uiteraard: zonder hem hadden we allicht nooit geweten dat men zelfs in de USA weet wat voor vlees er in de Blokkuip zit. En dat is toch wel een opsteker van formaat, in deze tijden waarin typen als Leo Delcroix, Marc Van Peel of Hugo Coveliers werkelijk geen remmen mee hebben.

vriendelijke groet,
Blokwatcher - marc spruyt
Dat spruyt Van cleemput niet in het hart draagt is te verstaan, de laaste heeft nl op deskundige manier zijn twee boekjes over het Blok naar de prullenmand verwezen! Trouwens bedankt om uw prive-mailtje met spruyt te mailen, nu weet iedereen wat voor een onbetrouwbaar individu die kerel is! By the way, Deng wordt gefinancieerd door niemand minder dan Roland Duchatelet, voorzitter van Vivant!
( de boeken van spruyt zijn trouwens voor een prikje te koop bij de Slegte!)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden