Discussie: Blood & Honour
Los bericht bekijken
Oud 11 april 2007, 18:37   #87
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Gezien de rassenhaat
  • De VS heeft een lange periode gehad van slavernij, gevolgd door een lange periode van seggretatie. In 1950 was er nog steeds seggregatie in grote delen van de VS.
  • De VS is gebouwd op een genocide van enorme schaal.
  • Engeland controleerde meer dan 50% van de aardoppervlakte in 1940 en stond ervoor bekend om een gruwelijke kolonisator te zijn die neerkeek op de gekoloniseerde volkeren.
  • De Joodse gemeenschap had een macht die veel groter was dan haar numeriek getal en gebruikte deze macht vaak op manieren die erg nadelig waren voor het Duitse volk
  • De internationale Joodse gemeenschap verklaarde de oorlog aan Duitsland in 1933 voordat ook nog maar één anti-joodse maatregel plaatsvond. Die oorlogsverklaring bestond vooral uit het boycotten van Duitse goederen en het lobbyen voor oorlog tegen Duitsland bij Engeland en de VS.
  • Nadat Engeland de oorlog verklaarde aan Duitsland in 1939, verklaarde Chaim Weizmann nogmaals de oorlog aan Duitsland in naam van alle Joden. Pas hierna werden joden massaal naar concentratiekampen gestuurd.
  • Voordat Hitler de joden massaal naar concentratiekampen stuurde, had Roosevelt al hetzelfde gedaan met Amerikanen van Japanse afkomst. Japan vormde toen nog geen dreiging voor de VS.
  • ....
Citaat:
invasies van weerloze buurlanden
  • Voordat Hitler de USSR binnenviel, stonden al troepen aan alle Westelijke grenzen van de USSR (klaar om Duitsland aan te vallen) en was het Kremlin zeer actief in het ophitsen tegen Duitsland.
  • De vernietiging van het Derde Rijk werd gevolgd door een bezetting van de helft van Europa door de USSR. Het Duitse rijk voorspelde al in 1942 precies welke landen de USSR zou veroveren.
  • De invasie van Polen was het gevolg van een conflict rond Danzig en de behandeling van ethnische Duitsers in Polen dat jaren duurde. Toen er bijna een overeenkomst werd gesloten tussen Polen en Duitsland, heeft Engeland er een stokje tussen gestoken door allerlei beloften te maken aan Polen als ze hier niet in verder ging. Polen kreeg een ultimatum en reageerde hier niet op.
  • De Anschlüss van Oostenrijk had de steun van de overgrote meerderheid van de ethnische Duitse Oostenrijkers.
  • De aanhechting van Sudetenland werd goedgekeurd door Engeland en Frankrijk.
  • De aanhechting van Moravië en Bohemen werd goedgekeurd door Hacha, de Tsjechische president.
  • België en Nederland werden aangevallen omwille van tactische redenen. Daarboven waren er vermoedens dat beide landen hun neutraliteit schonden.
  • Frankrijk was in oorlog met Duitsland op het moment van de invasie. De oorlog werd door Frankrijk verklaard.
  • Duitsland heeft meerdere pogingen ondernomen om vrede met Engeland te sluiten, die Engeland steevast afwees.
  • Rudolf Hess is op eigen houtje naar Engeland gevlogen om achter de rug van de Britse regering een vredesakkoord te sluiten met Engelse pacifisten. Hij werd echter door de Engelsen verraden en voor zijn heldendaad beloond met een levenslange gevangenisstraf.
  • ....
Citaat:
liquideren van dissidenten en genocide van de joden
De Belgische wet laat het niet eens toe om deze feiten objectief te onderzoeken en eist de aanname van bepaalde dogma's. Toch vreemd, als ze werkelijk recht in haar schoenen staat.

Citaat:
Dat de geallieerden vergissingen en gruweldaden hebben begaan, daar twijfel ik geen seconde aan, maar ik ben blij dat zij ons verlost hebben van die fascisten en dat ze de aanstormende communisten hebben tegengehouden.
De aanstormende communisten tegengehouden?!?

Nogmaals, de gebieden die de USSR tussen 1945 en de val van het Yzeren Gordijn controleerde, zijn precies die gebieden waarvan Duitsland in 1942 zei dat Rusland ze zou controleren als dit niet voorkomen werd. De geallieerden hebben dus helemaal niet de aanstormende communisten tegengehouden. De communisten hadden wat ze wouden.

Citaat:
Ik vraag me af of u het kolonialisme van Europa of de huidige demonisering van migranten door extreem rechts even erg vindt.
Het kolonialisme op zich stoort mij niet zozeer, maar de vreselijke misbruiken die ermee gepaard gingen, storen mij des te meer.

Ook ben ik tegen de demonisering van migranten, evenals tegen de demonisering van "extreem rechts". Het demoniseren van de tegenpartij is altijd verkeerd, om het even welke tegenpartij. Beide zijden zijn hieraan schuldig.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 11 april 2007 om 18:50.
IlluSionS667 is offline