Olala: mijnheer gelooft in RASSEN! Een echte racist dus!
Racisme is een dood spoor gebleken in de wetenschap. Nochtans hebben nationalistische gekken (een tautologie dus) geprobeerd met man en macht om racistische theorieën als wetenschappelijk gefundeerd te laten doorgaan. Ze zijn hier nooit in geslaagd, en met de huidige kennis van DNA blijkt dit bevestigd.
Rassenvermenging, daar praatte ik niet over: ik had het over de afkomst (geografisch) van mensen die je kan afleiden uit hun verwantschap met mensen die men opgraaft, en wiens DNA ook kan vergeleken worden.
Hieruit kan men dan nagaan waar je voorouders leefden. Dat heeft al niets met rassen te maken maar met aardrijkskunde...
Bijlange niet! Ik ben het juist die is voor diversiteit!
Deze ontstaat niet door zich te isoleren hoor, maar door deze te koesteren. Wat wil jij eigenlijk: diversiteit, maar niet hier? Wie is er dan voor een eenheidsworst. Een beetje logica aub
Fandamentalismen en nationalismen ontstaan niet uit de idee dat mensen moeten samenwerken, samenleven, mekaar leren verdragen, maar uit mensen die vinden dat zij beter zijn dan de rest, dat ze de "ander" mogen discrimineren, expatrieren, en desnoods elimineren in naam van de natie, god of weet ik wat al voor zever.
Ik droom niet: ik ben tegen oorlog en geweld. Dit wordt, de geschiedenis is hierin duidelijk, opgewekt door nationalisme (kijk naar de geschiedenis van Europa voor 1945) en tegengewerkt door internationalisme en samenwerking, kijk naar Europa na 1945. Dit zijn feiten, geen dromen.
Kijk ook maar naar Rusland, na het opsplitsen van dit land en ga eens na wanneer en hoe oorlogen ontstaan. Lul dus niet zomaar uit je bek.
Gratuite redenering: maak eens hard, schat?
Zeer juist, Heb je daar iets op tegen? Waarom ik dan wel?
Lees deze zin drie keer en probeer dit om te zetten in ongekte. "De realiteit der volkeren" is iets dat zo zot klinkt als de maagdelijkheid van Maria, of het geslacht der engelen. Het zegt niets.
Allez, nog beter: toon dat eens aan dat mijn internationalistische opvattingen, die overigens niet de mijne zijn maar de gangbare in Europa, minder waard zijn dan de nationalistische bullshit die we zovele eeuwen tot onze scha en schand hebben meegemaakt!
Dit is complete onlogica: het zijn de internationalisten die geen graten zien in samenleven met andere volkeren, en daarom hun grenzen en de legers om mekaar de duvel aan te doen afschaffen. Je daast hier compleet van de planeet het heelal in, sjoe!
Tja: je zou beter je eigen raad opvolgen...
Ik denk het niet: ik vind het plezant dat vrouwen graag wippen. Jij niet?
En ze doen dat (net als mannen) liever met exotische types. Dat is romantischer: "ca fait rêver". Vraag maar eens aan je vriendinnen of ze niet liever een Italiaan in bed hebben of een "latin lover" dan een boer van hier!
Ocharme, denk je nu echt van daarmee een argument te winnen? Ik heb liever een beperkte aanhang van serieuze mensen dan dat ik met een massa gekken meeloop. Maar dat gaat er bij jou nooit in. Er is iets als kwaliteit en kwantiteit. Indien je je culinaire smaak laat bepalen door wat het meest gegeten wordt: "five biljon flies can't be wrong". Eet je shit dan maar terwijl ik een sukijaki zal savoereren.
Da's duidelijk: degene die enkel van zijn boerenerf, zijn boerentrien en zijn boerenlul houdt. Rara...