Los bericht bekijken
Oud 13 april 2007, 08:51   #16
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
What's next? Heb je ook enig woordje van commentaar op een hoop negationisten die die topic hebben vergiftigd of zo?
Ten eerste zijn er geen "negationistische" uitspraken gemaakt in die draad. Dat is trouwens verboden in dit land en wordt niet getolereerd op dit forum op straffe van verbanning. Mijn uitspraken en die van mijn collegae zijn verifieerbare feiten en vallen volledig binnen het kader van de wet.

Ten tweede zijn het de antifa's die de draad hebben vergiftigd door hun vergelijkingen met het Derde Rijk en de onzin die ze daar zoals gewoonlijk bij spuien. Blijkbaar hebben ze hoegenaamd geen argumenten als ze vergelijkingen met het Derde Rijk achterwege laten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koen T'Sijen Bekijk bericht
Jazeker, ik heb je commentaar gelezen bij mijn visie waarom we neonazistische organisaties moeten verbieden. Ik ga echt de moeite niet doen om op zoveel onzinnige replieken te antwoorden. Of u weet duidelijk niet waar neonazistische organisaties voor staan en waarmee ze linken hebben, of u weet het wel en dan moet ik u bijna verdenken van enige sympathie.
Nochtans heeft de starter van deze draad duidelijk gemaakt geen sympathisant te zijn van B&H of andere "neonazistische" organisaties.

Is het zo moeilijk te geloven dat iemand principieel tegen de beperking van de vrije meningsuiting is. In de VS cultiveert men trouwens de visie "I don't like what you're saying, but you should have the right to say it". Deze zeer verlichte en vrijdenkende visie is helaas de links-progressieven in dit landje onbekend. Jullie verkiezen censuur en andere manieren om de burger te muilkorven indien hij niet voldoende politiek incorrect is.

U bent trouwens degene die geen flauw benul heeft waarover hij spreekt. B&H voorstellen als een organisatie met een stricte hierarchie die op de schoolpleinen jongeren ronselt en deze daarbij voor hun leven bindt, is gewoonweg hilarisch. Het is namelijk niet meer dan een zootje ongeregeld dat zo nu en dan eens een Hess- of Hitler-herdenking houdt en zich verder bezig houdt met zuipen en rondspringen op punk-achtige muziek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koen T'Sijen Bekijk bericht
By the way, spirit is de enige partij in het parlement die de genocide op de Armeniërs heeft aangeklaagd.
In Turkije is de erkenning van de Armeense genocide strafbaar. Mocht u het "ontkennen of minimaliseren" van de Armeense genocide wettelijk op dezelfde hoogte stellen als het "ontkennen of minimaliseren van de Holocaust", dan zou dat betekenen dat Turken niet meer ons land binnen mogen. Beseft u de consequenties hiervan?!?

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 13 april 2007 om 08:55.
IlluSionS667 is offline