Los bericht bekijken
Oud 13 april 2007, 11:42   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panico Bekijk bericht
Hallo allen,

Op 30 juni ging ik om middernacht om een pakje sigaretten bij een nachtwinkel, uitgebaat door een pakistani. Achter mij stonden 2 marokani, toen ik 50€ op de toog legde verdween die achter mij, ik keek naar de paki maar die keek richting plafond. Dus ik draaide mij om en vroeg mijn geld terug daarop volgde een scheldpartij en nog een diefstal van mijn portefeuille waaruit de rest van het geld gestolen werd. Dit escaleerde tot een vuistgevecht, idd vuist want mijn rechterarm is verlamd. Jammer genoeg trof ik geen doel en nam ik dus maar iets uit de rekken om te consumeren. Politie kwam ter plaatse en arresteerde mij
Moraal van het verhaal "It's fucked up"
Daarom dat ge best uit ne nachtwinkel buitenblijft, ... ofwel toont ge geen angst , de beste reactie op het stelen van uw 50 € was onmiddelijk zonder verpinken met uw volle geweld het oog dichtmeppen van de gemeenste van de 2 , daarna gevolgd door het uitschakelen van nummer 2, zonder daarbij enige vorm van medelijden te vertonen, en mits het gebruik van een meer dan overtuigende dosis geweld. (Als ge niet overtuigd zijt dat ge ze met 1 of 2 klappen tegen de grond werkt, begin er dan niet aan... )

ofwel net als de paki omhoog kijken en u gewoon verder laten bestelen...

Niet meer doen mijnheer, zeggen of geeft mijn geld terug roepen, brengt niks op, dan toont ge u een zwakkeling, (omdat ge probeerd te onderhandelen... ) met zo'n mensen onderhandelt ge niet , daar handelt ge mee ofwel laat ge ze gerust.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden