Los bericht bekijken
Oud 8 december 2003, 21:17   #15
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

ik kan jullie wellicht meer info geven aangezien ik er bij was. Allez, niet echt erbij, ik kwam net de McDonalds binnen toen het net gebeurd was blijkbaar. (vandaar dat ik ook naar dit topic kom gesneld)

Ik denk niet dat het een allochtoon was. Hoewel, dat kan ik niet weten, aangezien z'n gezicht nogal onder het bloed zat. Z'n hand zag er vreselijk uit; Ik wenste dat ik dit nooit gezien had, ik kan het beeld dus echt niet loslaten. BWAAAAH!!!!!!!!!!!!!

Zo'n serieuze explosie kan het echter niet geweest zijn. Iedereen zat nog rustig te eten (het eten stopte wel snel aangezien dit echt afgrijselijk was). Zelfs achter den toog bleven ze rustig voortdoen met bestellingen klaarmaken, terwijl die gast daar maar zat te bloeden zonder hand.

Ik ben er echt niet goed van. Ik snap er ook niets van. olgens mij kwam die gast vanboven. Zat daar dan niemand te eten? Er moet toch paniek geweest zijn? Blijkbaar niet. Iedereen zat volgens mij gewoon te verbouwereerd om in paniek te kunnen slaan.

Of is iedereen dat daar gewoon, dat dingen ontploffen en handen afgerukt worden?
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden