wat is jouw drijfveer?
Bedoeling is om iedereen de kans te geven zijn diepste motivaties wat betreft stemkeuze neer te typen. Verder ook graag aangeven met welke punten je niet akkoord gaat in je partijprogramma.
Op 10 juni stem ik Vlaams Belang, hoewel ik me in enkele zaken niet kan terugvinden. Ik ben niet gekant tegen het homohuwelijk, ben anti-religieus, pro-euthanasie, economisch bijzonder liberaal, wil werkloosheidssteun in de tijd schrappen en heb niets tegen een beetje multicultuur (zolang het niet opgedrongen wordt).
Mijn reden? Omdat de Belgische maatschappij meer en meer afglijdt naar een dictatuur en een apartheidsregime schaapt die uit valse schaamte privileges toekent aan bepaalde minderheidsgroepen. Minderheidsgroepen die voor het minste geringste klacht indienen wanneer er eens een hard woordje valt. Tegenwoordig behoort bijna iedereen tot een minderheid. In Nederland willen religieuze kloothommels zelfs reclameborden met een mooie vrouw in bikini verbieden. Indien je een Vlaming in elkaar timmert, kun je een celstraf krijgen. Indien je een allochtoon in elkaar timmert, kun je naast een celstraf ook een boete wegens racisme ontvangen. Begrijpen wie het kan. De traditionele politici wakkeren op die manier het racisme aan. Verder de rituele slachtingen. Als dierenvriend grijpt het me aan. Wie hier komt, moet zich aan de wet houden. Uitzonderingen worden gemaakt omwille van rituele redenen. Een verbod zou er meteen moeten komen. Waar zit Magda Demeyer van de SP.A trouwens? Verbieden die religieuze rotzooi, we zijn het jaar 2007. Dieren moeten niet extra lijden omwille van een bende paranoïde religieuze moslims en joden. Hetzelfde zou ik evenwel zeggen wanneer men dierenmishandeling zou toelaten uit oervlaamse of katholieke overtuiging.
Verder ben ik een republikeinse separatist. Een nationalist wil ik me niet noemen. Vlaanderen vind ik te lelijk. Te volgebouwd, te weinig open ruimte,… .Vendelzwaaien is al helemaal niet aan mij besteed.
Misschien wordt het met het VB qua vrije meningsuiting wel erger. Dan stem ik ze wel weg. Mijn statement heb ik intussen gemaakt.
Op JMDD wil ik overigens niet stemmen. Hij is een handig middel in de handen van de paarse regering en dat onzalig Vlaamse kartel om stemmen uit de handen van het Belang te halen. Door die onnozele kiesdrempel heeft hij overigens weinig kans om het te halen. Verder is hij als persoon iets te machtsgeil.
Laatst gewijzigd door Verhofstadthater : 13 april 2007 om 19:07.
|