Los bericht bekijken
Oud 13 april 2007, 22:22   #3
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

VB stemmen om econoische redenen zie ik niet zitten ,voorts vind ik ze in hun vreemdelingenbeleid niet pragmatisch of nuchter denken,er zijn tussenstations die het VB overslaat,het is wit of zwart geen andere mogelijkheden.
Maar ik kan wel begrijpen dat vele mensen na het debacle van paars zich bedrogen voelen en daarom een proteststem aan het belang geven.
Groen uit zich nu ten nadele van de SPA en hoopt daar stemmen weg te halen ten nadele van VD Lanotte,wat dan weer in de kaart zal spelen van VLD want daar hoopt men verder te regeren met Verhofstadt en zo snoept links stemmen af van links,begrijpe wie kan!
CD&V heeft de vorige regeerperiode als oppositie weinig klaargemaakt vind ik en partner NVA heeft een kans niet gegrepen om als volwaardige partij alleen verder te gaan.
Voorst vind ik na de gemeenteraadsverkiezingen dat alle traditionele partijen zich flink bezondigd hebben aan vooraf afgesproken kartels om aan de macht te blijven of te komen,ik voel dat men ons als kiezer dan ook
zoals De Croo het zo dom vastberaden stelde als mentaal minderwaardig behandeld heeft.
Voor ik mijn stem weggeef zal ik er eerst heel goed over nadenken.

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 13 april 2007 om 22:24.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden