Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Zo is dat !!!
|
Dan moeten ze er maar spontaan de gevolgen van dragen en de schade vergoeden...
De vakbonden hebben die spontane staking wel erkend, dacht ik gehoord te hebben... Hoogtijd dat die bonden, net als iedereen, rechtspersoonlijkheid krijgen...
26.000 mensen in de problemen gebracht... Miljarden frankskes schade...
voor enkele maaltijdcheques...
Dat klein links het niet kan begrijpen dat dit niet kan, noem ik normaal... Die streven naar de ontwrichting van onze maatschappij... en zullen elke gelegenheid te baat nemen om schade toe te brengen... Dat zijn mensen met een inwendig waterhoofd ,maar normale, hardwerkende mensen (vrijwillige werklozen, die zullen zo'n acties ook wel steunen

) die krijgen daar gegarandeerd braakneigingen van.
En de passagiers met braakneigingen, die konden niet aan hun kotszakjes, omdat die zich in hun vliegtuig bevonden...
De grote zakken, die alles blokkeerden, kon men niet gebruiken omdat die al vol afval staken...
Vanzelfsprekend is de naam en faam van onze luchthaven enorm verhoogd... Passagiers en ondernemingen (vooral buitenlandse) die snakken naar zulke toestanden...
Gelukkig begrijpen zij dat enkel(e) idioten het recht hebben om et wilde stakingen (dus zonder de spelregels na te leven) 26.000 mensen te gijzelen, ondernemingen verliezen laten slikken (die in bepaalde gevallen jobs kunnen vernietigen) om... maaltijdcheques te bekomen...
Excuseer me nu even... Ik moet gaan k.tsen...