Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
Moeten we nu liegen en zeggen dat die migrantjes zo braaf zijn en noiit iets misdoen,moeten we nu ons land verlochenen en zeggen ik wil het delen met een bruintje,moeten we nu onze sociale voordelen laten opsouperen door die uitbuiters uitzuigers en profiteurs,moeten we nu akkoord gaan dat onze mensen worden beroofd en bestolen ,de mac donald overvallen .Nee we mogen er eerlijk voor uitkomen dat die bruine de oorzaak zijn van de problemen en dat de armoede die onze kids gaan kennen te danken is aan de bruintjes die nu alles opdoen waar wij en onze ouders en voorouders voor gevochten en gestreden hebben.Al onzeverworven rechten zijn voor hun de gewoonste zaak dat ze die zo krijgen ,en dan mag je op dit forum nog niet eens zeggen dat het hun schuld is dat vind ik nog straffer zeg.Ik heb 10 jaar in een straat gewoond tussen de moskee en de migranten ,10 jaar miserie gehad en 10 jaar antennekes voor auto kopen spiegels van auto laten maken voordeur afschuren nadat ze weer eens beschilderd was met islamteksten.Nu woon ik in een straat zonder migranten en jawel ik woon hier graag en gerust ik heb leuke buren en veel vrienden ,men auto is nog als nieuw men voordeur blinkt,dus moet je niet dom zijn he om te zoeken waar de oorzaak ligt.
|
Hier gaan we weer!
Van nuancering is weerom geen sprake.
Mijn mening is dat godsdienstfanatici nu en reeds in het verleden steeds de grote onruststokers zijn en geweest zijn, en des te fanatieker des te meer ze hun godsdienstwetten gebruiken om de echte wet te omzeilen.
Spijtig genoeg zijn alle oprechte en eerlijke migranten hier ook de dupe van oneerlijke beschuldigingen en haatgevoelens.
Ik zou een verbod willen nastreven voor alle haatdragende en racistische Belgen om nog te reizen buiten de E.U.

Als ge uw bezit toch zo liefkoost en niet wil delen, ga er dan maar heel uw leven met uw dik gat opzitten ook..NE! 8)