Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
conform de geplogenheden van de magrebeinse jeugd
|
Staat dat dan zo in de koran?:o
Snotapenstreken dus weeral...
Mij doet het meer denken aan het vernielen van cinemazalen door "nozems" en "halbstarken" of "blousons noirs" tijdens mijn jeugd...
|
Yep.
Het is de nozeminterpretatie van de jihad ...
Zoals u weet is het woord jihad het enige flexibel interpreteerbare woord in de Koran :
volgens een handvol betekent het "persoonlijke strijd, ontplooiing", volgens de snotaapmarokkaan betekent het het inslagen van autoruiten, het in de fik zetten van cinemazalen, het treiteren van de kaffir(a)s, en andere staaltjes van multiculturele verrijking waar u bijzonder trots blijkt op te zijn.
|
Hanne,
Waar jij al geen jihad in ziet!!!
Wie sprak er dan een oproep tot jihad tegen België uit?
Als je zo goed geïnformeerd bent weet je d�*t toch zeker ook, of niet?
|
Blijkbaar ben jij slecht geïnformeerd. Trek die burka van je hoofd en misschien zal je eens klaar zien.
De jihad staat geformuleerd in de Koran. De Koran is zoals u weet voor de meeste moslims verplichte kost : de inhoud, inclusief de jihad-boodshap wordt er vanaf de peutertijd ingelepeld.Zoals ik al zei, het begrip jihad is zeer ruim : in functie van de omstandigheden dient het tevens als zegen van Allah om de meest verwerpelijke, agressieve en achterlijke daden te stellen.
Waarschijnlijk bedoelde u 'fatwa'.Voor meer informatie over dat en andere 'hoogstaande' facetten van de islamitische godsdienst, verwijs ik je door naar www.faithfreedom.org, waar ex-islamieten getuigen over de achterlijkheid van de islam en het door de islam opgelegde gedrag van racisme, onverdraagzaamheid, haat en geweld tegenover de kaffirs.
Als u het aandurft uiteraard 
|
ik ben daar al lang ingeschreven, maar ze z�*�*gen daar zo, dat ik er niet dikwijls ga kijken... Politics.be begint trouwens veel op een dochterpagina van FFI te trekken..
Je moet niet enkel de koran lezen maar ook de soenna....