Discussie: 60 dagen
Los bericht bekijken
Oud 15 april 2007, 20:54   #201
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Amai, daar verschiet ik toch wel even van. Ik meen me te herinneren dat je ooit gezegd hebt het VB wel te steunen nu, maar er nooit lid van te zullen worden.

Mag ik vragen om welke reden je voor lidmaatschap hebt gekozen?
Ik ben ook lid geworden sinds vorig jaar. vooral met de afname van de partijfinanciering in het achterhoofd en ik wil zelf ook wat actiever steunen.

Maar als ze de partijfinanciering afnemen dan gaat er alvast een vast ebdrag maandelijks naar het VB.

ik zal er als zelfstandige voor zorgen dat deze onstaat geen frank teveel krijgt...

Mochten er trouwens geen hetze en beropesverbod zijn en dergelijke zijn . het Vb zou nog veel meer leden hebben.

Want dat is ook de reden waarom ik niet sneller lid ben geworden.

Maar ook als kiezer heb je invloed op de richting die het VB uitgaat. Zo kreeg ik ook vroeger steeds snel een antwoord van bvb vanhecke of morel op vragen en opmerkingen, eventuele kritiek.

@ hans= alle hens aan dek? Als men ziet dat het VB hier meer scoort dan ooit en ook van mensen die hier vroeger anders stemden dan zegt dat mssh niet veel. Maar als jij zelfs als enige hier de BUB eer moet hoog houden dan zegt dat wel veel!! Want veel leden en kiezers hebt u niet. En die paar die u had bent u blijkbaar ook al kwijt.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 15 april 2007 om 20:59.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden