Los bericht bekijken
Oud 14 december 2002, 15:00   #4
Welvaart&Veiligheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn
Citaat:
Bovendien is de kans reëel dat die Copernicushervorming zal leiden tot een sluipende privatisering van zowat de ganse openbare sector.
---------------
Beste Welvaart,

Je collega's durven waarschijnlijk niet hun gedacht zeggen. (Je familienaam zegt mij ook niet veel) maar misschien herinner je je mij nog als je al wat ouder bent.

Zoals Luc vroeger het COI (mede door hem opgericht) voor alles en nog wat nodig had tegen flinke betaling, doet hij nu zijn werk met andere bevriende "onderzoekers".

De Federale agenten hebben nooit interesse gehad voor het gerotzooi van Luc in de Vlaamse administratie, waar ik mij met alle middelen tegen verzet heb. Zijn voornaamste bedoeling is zoals vroeger nu ook de politieke vriendjes binnen te loodsen, en slechts in tweede orde privé-tafelspringers.

Nemen jij en je vrienden maar eens contact op met het personeel van de Vlaamse administratie dan weet je perfect wat je te wachten staat.

Gerard Golsteyn.
---------------------------
eeeeeeeeuh!!! (lijfspreuk van Luc Vandenbossche).
Blijft de vraag of de ambtenaren de huidige ontwikkelingen zomaar moeten laten gebeuren. Als de ambtenaren (tot welk bestuursniveau ze ook behoren) zich massaal achter één partij zouden scharen die onvoorwaardelijk voor hen opkomt, dan zou een dergelijke partij een niet te negeren politieke machtsfactor zijn.

Helaas, zijn de stemmen van de ambtenaren verdeeld over het ganse politieke spectrum. En welke van de partijen die heden in het Parlement vertegenwoordigd zijn, nemen het tegenwoordig nog op voor de ambtenaar????????
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden