Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Ha bedankt zenne. Ik heb echt genoten van je boeiende goed gestoffeerde interventie, die dit onderwerp verder heeft uitgediept en bepaalde dingen aan het licht bracht waar niemand aan gedacht heeft. 8)
|
Een beetje in de trant van jouw berichten over het VB? 8)
|
Jeps, maar die zijn doorgaans wel een beetje langer dan jouw oneliners. Kijk bvb maar op mijn website: "Het Vlaams Blok Ontmaskerd":
http://users.pandora.be/amarcord/selys/menu002.html
|
Ik heb al heel veel gelezen uit jouw web sites.
En eerlijk gezegd, ik vind jouw documentatie over de tweede wereldoorlog gewoon prachtig en leerrijk.
|
Ik heb een paar weken van examens achter de rug, vandaar dat nieuwe items even stillagen. Maar voor dit weekeinde komen er twee nieuwe online nl over Julius Streicher en een tweede over Lebensborn.
|
Ik blijf lezen.
Citaat:
Citaat:
Wat je allemaal schrijft over het Vlaams Blok vind ik dan weer te dikwijls ver gezocht en veralgemeend.
|
Onzin.
|
Dat is jouw mening, anders was je er zelf niet mee bezig. Maar ik blijf denken dat je veralgemeent en dat je bij veel gevallen heel ver zoekt om toch maar iedereen daar in zo'n slecht mogelijke daglicht te plaatsen.
Maar ik wil je niet overtuigen hoor. Ik schrijf alleen maar dat je mij ook niet hebt overtuigd.
Citaat:
Citaat:
Dat neemt allemaal niet weg dat voor mij de grote toestroom van moslims naar onze contreien een groot probleem vormen voor onze toekomst en dat van onze kinderen. Vandaar mijn ironische verwijzing naar de moslims als gevaar voor de democratie die door diezelfde democratie zijn binnengehaald.
|
Ik vind de dreiging die van het VB uitgaat, dat 760.000 kiezers achter zich binnenrijft (vgl Resist PVDA+AEL met 17.000 kiezers) een pak concreter dan wat er van de islam uitgaat.
|
Het zijn niet enkel de kiezers die tellen. De 760.000 Blok-kiezers zijn gewoon ex-kiezers van VLD, SP.A, CD&V, en andere partijen.
De moslims daarentegen, wel die worden door buitenlandse krachten aangespoord om lelijke dingen te doen. En ik zie ze arroganter worden met de dag, ik zie ze extremer worden met de dag, en in de moskeeën die veelal gefinancierd worden door Arabische en andere moslimlanden wordt haat en geweld gepredikt. Hun teksten zijn zodanig gevaarlijk dat hierbij vergeleken alle Blok-discours samen eerder lijken op verhalen uit de Disneyboeken van Mickey Mouse.
Citaat:
Het meest in het oog springende antisemitisme gaat inderdaad uit naar bepaalde moslimfundamentalisten die het Palestijns/Israelisch conflict naar hier willen verleggen (iets waar de Zionisten zich ook durven aan bezondigen).
|
Het antisemitisme in moslim-middens in Europa tart alle verbeeldingen. Dat is nu eens materiaal dat echt vergelijkbaar is met jouw documentatie over de tweede wereldoorlog.
Dat het conflict in het Midden-Oosten naar hier wordt gebracht moet op alle mogelijke manier worden vermeden. Zowel van de ene kant als van de andere.
Maar ik heb het over pure antisemitisme dat gewoon vanuit de islam komt en reeds altijd heeft bestaan.