Bush en Sharon zijn ook niet echt mijn beste vriendenmaar je kan moeilijk ontkennen dat vele moslims een gevaar voor onze huidige maatschappij zijn. alhoewel het een zeer rijke godsdienst is, stel ik me toch dikwijls de vraag in hoeverre die verijking tot bij de moslims zelf doordringt.
Het is inderdaad zo dat in vele moskee's gepredikt wordt tegen het westen en haar cultuur. Ik vrees er dan ook voor dat binnen ettelijke jaren er een grote godsdienstoorlog gaat losbreken want de moslims willen niets anders dan de hele wereld met hun godsdienst te veroveren. Het was ze zelfs bijna gelukt zo'n 1300 jaar geleden.
Het is dan ook mijn persoonlijke mening dat de staatsveiligheid nauw moet smaen werken met alle andere westerse landen om de 'invasie' van de moslims nauwgezet in het oog te houden en in te grijpen als er een gevaar vormt voor de westerse democratie.
mvg