Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2002, 10:16   #91
Pieterjan
Parlementslid

Pieterjan's schermafbeelding

Standaard

Beste Godfried,

Compleet onverstaanbaar is uw kritiek. Wat doet het er toe of die gasten de lyrics verstaan. Het is relaxation, na weken van intensief studeren mogen ze eens de losbol uithangen en genieten van wat zij mooi vinden. Ik ga met u de discussie niet aangaan over de smaak van music, want zelf vind ik deze ook beneden alle peil.
Als 20-jarige begrijp ik hen volledig al heb ik er slechts zelf één enkele keer aan meegedaan. Mag ik er u op wijzen dat op een festival als Folk Dranouter er soms heviger kan aan toegaan dan op pakweg een Beachrock. Ancient Keltische music zorgt voor een ongehoord stampspektakel, bier wordt lustig in het rond gegooid. En Dranouter is geen jeugdfestival maar een gezinsfestival waar ook veertigers hun tijden willen herbeleven.
Wat overdreven om onmiddellijk een onverantwoord gedrag en een donker politiek toekomstperspectief te kleven op de generatie die ferm uit de bol gaat op een of andere grunge of punkgroepje. Helaas, Miek en Roel, Elly en Rikkert, Boudewijn De Groot zullen niet vlug te vinden zijn op de grotere podia. Ik keer nog even terug op The Beatles. Fans van deze vierkoppige band werden vroeger ook scheef bekeken. Redelijk onterecht moet ik zeggen als ik vandaag naar een man als mijn vader kijk.
En een laatste puntje is de orgiesfeer die daar hangt. Volgens u is het een orgie van drank, drugs en engelstalige music. Wel inderdaad er wordt bier gedronken, er wordt occassioneel een jointje gerookt en er wordt engelstalige mucisgedraaid. Is het slecht om pinten te drinken? Kan het kwaad om eens een jointje te roken? Doet het pijn om even engelstalige muziek te aanhoren? Ik denk het niet!

C u around, dude!
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden