Los bericht bekijken
Oud 9 december 2003, 18:46   #31
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Die ze heel snel kunnen krijgen door zich te laten naturaliseren tot Belg!
Maar daar bent u (of althans het 'Liberaal'Appel) ook tegen, wees dan consequent hé!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Maar we zijn ook voor eigen verantwoordelijkheid, voor deelname in de maatschappij, voor vrijheid.
Is dit het spelletje welk van de woorden hoort niet in het rijtje thuis?
Ik gok op: deelname in de maatschappij. Aan dat standpunt is namelijk absoluut niets liberaal. Als ik geen zin heb om deel uit te maken van de samenleving en niet de behoefte heb om meer te doen dan het strikt noodzakelijke dan is (of zou dat moeten zijn) dat mijn goed recht!
Vrijheid en, als gevolg daarvan, verantwoordelijkheid dat zijn liberale waarden, maar of het Liberaal Appel deze waarden voorstaat?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden