Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax
Vertrek van Abou Jahjah is een verlies voor België en zelfs voor Europa. Niet dat ik het met zijn ideeën eens ben. Maar hij was iemand die op een redelijke manier de dialoog zocht. En een dialoog tussen moslims en seculier denkenden hebben we zeker nodig. Mensen die bommen en schietgeweren willen gebruiken zou ik het liefst naar Libanon of daar ergens willen sturen.
Zijn nationaliteit afpakken is een manier om de mening van andersdenkenden te beknotten. Dat moeten we niet willen als liberaal-democratische samenleving.
|
Die man is idd zeer slim en hij weet dat hij in Europa andere wapens moet gebruiken dan in het midden oosten.
Maar laat je niet misleiden, indien hij het nodig vindt en als hij de tijd rijp acht, zal hij zekers niet aarzelen om ook hier wapens en bommen te gebruiken om Europa te onderwerpen aan zijn macht.
Die man heeft immers maar één droom, heel de wereld aan zijn voeten leggen en aan zijn wil onderwerpen. Die man hoor gewoon niet thuis in Europa, mss zelfs niet eens in de Arabsche samenlevingen. want hij is gewoon een machtsgeile gek die geen tegenspraak duld en alles en iedereen die hem tegen werkt uit de weg wil ruimen.
Volgens mij is hij naar libanon om daar zijn macht uit te bouwen en om van daaruit zijn imperium op te bouwen.