Van dag tot dag voel ik mezelf meer en meer de darwiniaanse toer opgaaan.
Daar deze wet kadert in een strathegie die enkel en alleen dient om de nationalistische oppositie in Vlaanderen te kelen kan ik ze enkel toejuichen.
Als een meerderheid van de Vlamingen dit over zich laat gaan verdienen ze niet beter dan enerzijds als baarlijke racisten te worden afgeschilderd en anderzijds behangen met pek en veren spitsroeden te moeten lopen voor het franskilionse establishment.
De domme Vlaming die uit gemakzucht weigert om verder te zien dan zijn neus lang is heeft volgens mij cultureel zijn eigen plaats verbeurd verklaard in de geschiedenis.
De Vlaming, of all people, zou moeten weten hoezeer zijn voorouders tegen dit soort van onrecht heeft moeten vechten om zich uit de allerdiepste en meest hopeloze ellende te wroeten.
Als Vlaanderen op deze wijze ten onder gaat heeft ze zelfs geen recht op medeleven ondanks het feit dat degenen die het wél doorhadden zullen vermangeld worden in het opportunistische gewriemel van zijn blinde en machtsgeile medeburgers.
Het zij zo...