Los bericht bekijken
Oud 19 april 2007, 09:35   #326
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Op dit moment moeten �*lle tegenstanders van het demoliberale regime verenigd worden. Het gaat bijvoorbeeld niet op dat de rechterzijde de massa-immigratie hekelt en het grootkapitaal ontziet. Idem voor de linkerzijde die het grootkapitaal hekelt en de massa-immigratie ontziet. (Als je het filosofisch bekijkt, dan is elk soort dualiteit een onvolmaaktheid die moet "overwonnen" worden.)
Volledig mee akkoord. Maar ja, je weet hoe het gaat in de partijpolitiek. Die houdt de massa verdeeld en zelfs vijandig tav elkaar, en nog het meest diegenen die elkaars bondgenoten tegen de plutocraten zouden moeten zijn.

Citaat:
De algemene desinformatie en de mediamanipulatie moeten worden bestreden. Volksgenoten moeten worden bewustgemaakt, geschoold, gevormd, getraind.
Ons volk heeft profeten, politieke soldaten en kunstenaars nodig in plaats van conformisten, yuppies en ondernemers. De nationalisten moeten zich op Europees vlak verenigen en verzoenen.
Mooie idealen, maar hoe pak je dat aan? Waar begin je? Hoe torn je als gewone Vlaming op tegen de plutocratische grootkapitaal?

Citaat:
Segregatie op korte termijn en remigratie op lange termijn zijn mogelijk door goede internationale betrekkingen met de thuislanden en met de hier aanwezige vreemdelingen te onderhouden. Vermenging is de doodsteek voor een volk en zolang er geen massale vermenging is, is er hoop.
Polarisen, wij-zij-denken, haatzaaien werken averechts voor Europa en dat is precies wat de strategen van het Pentagon en de Knesset willen.
Spijtig dat er naast jou bijna niemand op dit forum is die zelfs maar in staat lijkt te zijn om dit besef op eigen kracht te verkrijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik heb liever dat de partij stagneert met een duidelijk programma: Vlaams volksnationalisme, ethisch conservatisme en een corporatistische gecorrigeerde economie. Ikzelf ga in deze drie nog veel verder dan de partij. Maar ik zou al zeer tevreden zijn moest de partij opnieuw deze waarden nadrukkelijk naar voor brengen. Met klaar en duidelijke standpunten.
Blijf maar verder dromen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Voorzitter Frank Vanhecke is fors gestegen in mijn achting. Hij is de juiste man op de juiste plaats.
Vanhecke is een marionet van Dewinter. Dewinter is degene die feitelijk de plak zwaait in de partij. Het is naief om te denken dat hier iets anders achter zit dan puur strategische overwegingen.

De hele partijpolitiek is een kweekvijver van corruptie. Denk maar niet dat het VB op dat vlak ook maar iets beter is dan de rest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Als je dit forum bedoelt moet ik je tegenspreken. Ik kan er toch wel minimaal een stuk of vijf opnoemen. Eigenlijk heb ik juist door de gematigde VB-ers begrip en inzicht gekregen in de redenen om VB te stemmen.
De gedachtengang van de meer radicalen gaat waarschijnlijk jouw begrip te boven

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 19 april 2007 om 09:47.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden