Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
Het is moeilijk te zeggen in hoeverre dit bericht sarcastisch is, of ernstig bedoeld.
Aan de inhoud te beoordelen, zou ik eerder zeggen sarcastisch, want niemand kan met een ernstig gezicht zoveel domheden schrijven in slechts één bericht.
|
ik heb geen wetenschappelijk onderzoek nodig om te beseffen dat er op deze wereld teveel mensen rondlopen.
Ik ben tegen persoonlijk bezit van vuurwapens, maar als amerikanen er hun aantallen mee kunnen minderen kan men dat alleen maar toejuichen.
Ik rook geen sigaretten, maar als een paar mensen inzien dat ze door wat vroeger te sterven wat meer ademruimte voor de rest kunnen creëren kan ik dat alleen maar toejuichen.
Ik weiger mee te springen met die gezondheidszever; de volgende targets zijn koffie en cola en ga zo maar door. En dat allemaal om aandacht af te leiden van daadwerkelijke problemen ; bijv: medicinaal onderzoek dat met mondjesmaat wordt vrijgegeven omdat er anders te weinig munt uit te slaan valt of regeringen die miljoenen uit de tabak krijgen om dat dan te verspillen aan ontradingscampagnes -> Als mensen hun leven willen vergooien is dat hun goed recht, gebruik dat geld voor deftige zaken ipv aan een ziekelijk moraliserend proces.