Los bericht bekijken
Oud 10 december 2003, 00:14   #61
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zillox
Mijn dagelijkse TV uitzending verstoren. Rot toch terug op mannekes. Kinderen dat het zijn! Verdomme, AEL is heeft het IQ van een Kakkerlak. Altijd daar , wanneer je ze niet nodig hebt
Ach het was toch niet zo interessant. Ik ben trouwens al vergeten waarover het allemaal ging. Ik heb wel gezien dat er een aantal storingen waren en dat Ivo op het einde zei dat het niet aan Terzake zelf lag. Uiteraard geloof ik alles wat ze me op de 'rode' staatszender vertellen.

Nu ik vind het in ieder geval niet verstandig wat de AEL de laatste tijd aan het uitsteken is. Dat ze meeleven met de situatie in Palestina tot daar aan toe maar ze moeten rekening leren houden met de situatie in het land waar ze acties voeren.

Ik heb de indruk dat ze geen enkele moeite meer doen om met hun acties en standpunten bredere lagen van de bevolking te bereiken en dat ze door zo 'radicaal' uit de hoek te komen enkel een relatief kleine groep 'radicale' moslimjongeren zullen bereiken wat op korte termijn misschien goed is voor de AEL maar op lange termijn geen enkele perspectief bied.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden