Los bericht bekijken
Oud 10 december 2003, 01:49   #71
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Allee weeral ne NVA-er die de terrorist Arafat verkiest boven een democratisch verkozen Joodse premier. NV-a-erke, vergeten hoeveel Europeanen Arafat op zijn vettig geweten(?) heeft. Die vettige terrorist heeft vliegtuigen laten kapen, schepen laten enteren, onschuldige mensen laten vermoorden en de paljassen van de Vlaamse(?) NV-A likken nu de Arafat vettige vuile reet!!! Als Vlaams Nationalist schaam ik mij in uw plaats!!!
Tjongejongejonge, sommigen zijn echt wel te dom om te helpen donderen...Zeg mij eens waar ik Arafat boven Sharon heb geplaatst? Waar heb ik mijn bewondering voor Arafat geuit?
Zeg mij eens waar en wanneer zijn bewondering heeft geuit voor Arafat? De N-VA is voor de Palestijnse zaak, maar heeft niks te maken met Arafat...

En over het 'Vlaamse' aan de N-VA zou ik maar niet twijfelen, want deze de N-VA (leer het nu eens tegoei schrijven, onbenullen) partij is Vlaamser dan het 'Vlaams' Blok wat zijn vreemdelingenbeleid boven de Vlaamse zaak stelt...

Met uw vraagteken achter het Vlaamse bij N-VA bevestigd u wat menig persoon denkt en dat is dat je racistisch, anti-moslim en extreem-rechts moet zijn om Vlaams gezind te zijn.

De N-VA weet tenminste waar het het over heeft en kan alles in de juiste context plaatsen, zonder zwart-wit te denken. Van de politiek van de N-VA kunnen de aangeklede apen van het Vlaams Blok nog héél wat leren...
[size=7]Edde gij geen manieren geleerd op school?[/size]
Hij heeft evenveel manieren als de posters waar hij op reageerd.
Calle is offline   Met citaat antwoorden