Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
blijkbaar begint Azzuz meer en meer de terroristische toer op te gaan. Na ATL nieuws gisteren inval tijdens TerZake. Niet te veel zorgen om maken: de autochtonen hoeven het AEL niet en de allochtonen al zeker niet.
|
Ze zijn uit het nieuws verdwenen en zien een nieuwe verkiezingsnederlaag op zich afkomen, logisch dan dat zo'n zootje ongeregeld dit soort idiote acties uitvoert. Het is de laatste stuiptrekking van een groepje dat in de marginaliteit gaat verdwijnen...
(Dit doet me trouwens denken aan een voorval uit '91, waar toen ook een jonge partij uitzendingen kwam verstoren, de naam van de partij ontglipt me nu even, maar ik dacht niet dat ze verboden werden.)
@Babeth: De AEL'ers zijn geen seconde in beeld geweest tijdens terzake en hebben dus geen seconde publiciteit meegepikt, en nóg vind je een stok om de VRT mee te slaan. 
|
Ja. Want het verbaast me dat de VRT wel eerst berichtte dat de ATV-uitzending gestoord werd door de AEL maar toen hun eigen programma gestoord werd ze niet zeiden door wie terwijl dat het toch duidelijk een actueel en belangrijk nieuwsfeit was.