Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Laat ons het eens over bejaarden hebben...
Je schijnt dat een handicap te vinden.
Een paar cijfertjes om dan eens te gaan kijken waar de meeste "gehandicapten" zitten:
Leeftijd van het VB kiesvee:
Het gaat vooral over jongeren. Maar dit dient te worden genuanceerd.
De procentuele bijdrage van jongeren in het VB is verminderd tussen 1991 en1993. De meer dan 55 jarigen zijn vandaag oververtegenwoordigd.
Uit een studie van CEVIPOL (prof. Pascal Delwit) bij de verkiezingen van 13 juni 2004, (exit poll) bleek dat 28 procent van de VB-stemmers meer dan 70 jaar oud zijn.
bron:
DÉFINITION DE L’EXTRÊME DROITE,
CONTEXTE SOCIO-ÉCONOMIQUE, CONDITIONS D’ÉMERGENCE
ET ÉLECTORAT DE L’EXTRÊME DROITE
MYRIAM MOTTARD, NOVEMBRE 2005
|
Ik denk, dat ik u en CEVIPOL, hierin moet bijtreden! dat er 28% Vlaams Belang stemmers zijn van meer dan 70 jaar oud, verwondert mij niets en u feremanstje? want dat zijn mensen met veel gezond verstand en mensen die kunnen relativeren en de problemen die er nu ontstaan, zijn door de ongecontroleerde immigratie bv op hun waarde kunnen inschatten, om het bij één voorbeeld te houden. Voor mij mogen er nog een 20-tal procenten bijkomen en met de vergrijzing wordt dat wel een mogelijkheid hé
Als ik van u was, die bejaard bent, zou ik maar eens goed gaan nadenken om het roer direct om te gooien, voor het telaat is!!! Als ge begrijpt wat ik bedoel!!
Als ge toevallig een jonge struise kerel mocht zijn, hou dan geen rekening met het hierbovenstaande!!