Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Het bewijs hiervan werd vanmorgen geleverd toen ik de post doornam. Er zat een brief in van Filip Dewinter, persoonlijk aan mij gericht waaarin hij het volgende schreef:
Citaat:
Geachte heer,
Uw Vlaamse overtuiging doet u onvoorwaardelijk kiezen voor Vlaamse onafhankelijkheid. Een zelfstandige Vlaamse staat is de enige oplossing voor de vele problemen waarmee heel wat Vlamingen (kansarmoede, werkloosheid, hoge belastingen,...) geconfronteerd worden. Vlaamse onafhankelijkheid is een prioritaire eis van verschillende Vlaamse partijen. Alleeen een bundelinge van krachten kan en zal ervoor zorgen dat de Vlaamse onafhankelijkheidseis luider en krachtiger klinkt dan ooit tevoren!
In bijlage bezorg ik u ter informatie enkele exemplaren van de tijdsschriften "Vlaams Belang" en "VL+"
Beide tijdschriften worden uitgegeven door het Vlaams Blok en tonen de prioritaire bekommernis van het Vlaams Blok voor het Vlaamse zelfbeschikkingsrecht aan. Te dikwijls wordt het Vlaams Blok immers -ten onrechte- verketterd en gediaboliseerd. Een al te gemakkelijke manier om de Vlaamse onafhankelijkheidseis te negeren en te marginaliseren.
Met vriendelijke groeten,
Filip Dewinter
|
Toen ik dat boekje Vlaams Belang vastpakte zag ik daar een foto van Karim van Overmeire met Patrick Deboever (die laatste is een ex-N-Va'er) en daaronder: " Doorgaan met de N-VA heeft geeen enkele zin".
De brief was aan mij gericht en door hem ondertekend en dus geen losse propaganda. Het is dus duidelijk dat het Vlaams Blok een charmeoffensief naar de N-VA'ers toe doet. Ik heb helemaal niet om deze informatie gevraagd en ik vermoed dus dat de een of de andere overloper het ledenbestand heeft meegenomen. Ik raad elke N-VA'er aan hier niet op in te gaan.
Vlaamse groeten
Erwin
|
Tuurlijk niet, je papt liever aan met het regime en de belgische staat. Elk zijn "dada" nietwaar?!?