Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
|
Tjongejongejonge, sommigen zijn echt wel te dom om te helpen donderen...
Zeg mij eens waar ik Arafat boven Sharon heb geplaatst? Waar heb ik mijn bewondering voor Arafat geuit?
Zeg mij eens waar en wanneer de N-VA (leer het nu eens tegoei schrijven, onbenullen) zijn bewondering heeft geuit voor Arafat? De N-VA is voor de Palestijnse zaak, maar heeft niks te maken met Arafat...
En over het 'Vlaamse' aan de N-VA zou ik maar niet twijfelen, want deze partij is Vlaamser dan het 'Vlaams' Blok wat zijn vreemdelingenbeleid boven de Vlaamse zaak stelt...
Met uw vraagteken achter het Vlaamse bij N-VA bevestigd u wat menig persoon denkt en dat is dat je racistisch, anti-moslim en extreem-rechts moet zijn om Vlaams gezind te zijn.
De N-VA weet tenminste waar het het over heeft en kan alles in de juiste context plaatsen, zonder zwart-wit te denken. Van de politiek van de N-VA kunnen de aangeklede apen van het Vlaams Blok nog héél wat leren...
|
Ten eerste bedankt voor de belediging en ten tweede stel ik vast dat het N-VA niet weet waar ze staat, het is idd zo dat ik het N-VA zie opkomen met de Palestijnste, en niet de Vlaamse, vlag maar erger zelfs, het feit dat de Palestijnen erger worden vervolgd, misleid en aangehits worden door Arafat om met bomgordels onschuldige Israeli's te gaan afmaken, deert uw partijtje blijkbaar niet. Jullie verkiezen een zogezegd onafhankelijk Palestina onder leiding van een corrrupte massamoordenaar zoals ene Arafat, een parasitair organisme dat ,zoals alle dictators, miljarden Europees geld, dat voor hulp aan het Palestijnse volk diende, heeft ontdoken en als goede ( want door de democraten van het N-VA gesteunde) moslim-parasiet diezelfde miljarden nu op Zwitserse banken heeft staan. Het drama van de moslims op deze wereld is dat zij
1) in 98 % van de gevallen brave gelovigen zijn
2) zij worden echter geleidt door criminele prinsen, even criminele ayatolla's en zelfs parasitaire terroristen al la Arafat
3) er partijen a la N-VA bestaan die uit pure waanzinnige PC-denken een zwaar anti-Joods discours afleggen, misschien in de hoop dat, als de moslims hier de macht grijpen zij gespaard zullen worden??  , of dat de N-VAerkes misschien de Vlaamse Hamas mogen worden...wie weet  8) 8) , maar dan met pistonnekes 
|
Wat is dit nu weer voor losgeslagen praat?
De N-VA steunt geenszins Arafat noch enige andere Palestijnse terreurgroepering, net zomin als we de ETA of het IRA zouden steunen. Je maakt de intentieverklaring van een partij zonder dat die ze zelf gegeven heeft, ik had beter van je verwacht Eugene...
De N-VA denkt in het belang van het Israëlische én het Palestijnse volk, die alleen vrede zullen kunnen vinden wanneer ze na vreedzaam overleg als twee volwaardige democratieën naast elkaar kunnen leven. Bommen noch bezettingen gaan daa veel bij helpen.
Het moge dus duidelijk zijn dat dit met de huidige bestuurders aan beide zijden niet mogelijk is en dat we hopen dat hier verandering in komt in de toekomst.