Los bericht bekijken
Oud 24 april 2007, 14:08   #2
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Die "verklaringen" zijn echt te gek om los te lopen. Onlangs kreeg ik trouwens een gelijkaardig verwijt te horen van een NMBS loketbediende. Ik moest dringend mijn trein halen, maar voor mij had een vrouw allerlei inlichtingen nodig (die ze bij gebrek aan een inlichtingenloket in het nochtans internationale station van Berchem wel daar moest vragen). Na verschillende minuten geduldig wachten, vroeg ik dus of ik niet even snel een ticket mocht kopen en kreeg vervolgens de opmerking dat we maar niet allemaal tesamen moesten komen! Ik denk dus dat ze liefst maar één passagier per trein zouden vervoeren bij de NMBS. Geen wachtrijen meer aan de loketten en de treinen worden dan ook niet meer opgehouden door die vervelende reizigers.

De laatste tijd swingen de vertragingen trouwens de pan uit. Op sommige lijnen lijkt werkelijk geen enkele trein nog op tijd te zijn. Desondanks moet de NMBS bijna geen vergoedingen betalen aan zijn reizigers voor die vertragingen. Niet moeilijk wanneer je daar waanzinnige criteria voor hanteert zoals "tenminste 25 vertragingen van 15 minuten of meer tijdens een periode van 6 maanden".

Laatst gewijzigd door Edina : 24 april 2007 om 14:16.
Edina is offline   Met citaat antwoorden