Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
In Vlaanderen/Vlamistan zijn er hele dorpen waar je geen pizza vindt: so what? (Vind je overal daar dan stamppot met boerenkool? Ook niet)
Als je in een vegetarisch restaurant geen vlees op 't menu vindt, ben je dan ook gescandalizeerd?
|
Pizza komt niet van hier. Friet, alcohol,...wel Als dat gewijgerd word hier is er een probleem. hij zei dat er daar geen wijn meer mag geserveerd worden, helemaal iets anders dan wat jij zegt.
Tzijn dezelfde mensen die opkomen voor een vrije staat en dus geen politiestaat waarin alles mag die nu geen probleem hebben indien door intimidatie bepaalde producten verboden worden, vreemd vind ik dat. Je weet toch dat bij dergelijke evolutie de homo's en lesbiennes er ook terug aan gaan é.
Sensuur....van den boze, mag niet, kan niet, ongehoord, t'is de 21ste en sencuur mag nooit meer, iedereen mag zeggen wat hij wil. tuurlijk. ALES! ALLES! Cartoon van onze Mohammed, ah nee, dat mag niet é.
Rascisme, oooow schandalig!!!! Discrimineren omwille van afkomst, vuile rassisten!!!!! Jongeren verkrachten vrouw en vonden het ok omdat ze geen moslim was...mmm, veel heb ik er niet van gehoord in de media,,, ssssssssssst twaren moslims.

Zij waren geen rasisten waarschijnlijk.
Awel, 1 boodschap, indien dat mijn dochter was geweest, sorry, zo snel dat deze criminelen een stap buiten hun verzorgingscentrum stappen...mijn remmen deden het niet, sorry.