Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ach ach. Vergeet vooral niet die van het Barrikadenplein te noemen. Neen, niet deze die even verderop naar de Madou zijn verhuisd, maar die met hun verradersgat in een ministerszetel zitten dankzij de belgicistische godfather Stevaert.
D�*�*r schaam ik me pas mijn ogen voor uit als Vlaams-nationalist!
En op dat 'andere' forum ga jij je maar amuseren.
Ik ga daar niet meer kijken sinds ik het, voorgoed, verliet.
|
Yep, met de Anciaux-clan en andere Schiltzen is het begonnen, de teneergang van de Vlaamse beweging. Onbegrijpelijk dat iemand die nu nog claimt om Vlaams te denken als een Anciaux zich nu in een ministerpost verkneukeld bij de neo-communisten van de SP.a. Ik ga naar géén enkele 'Vlaams Nationale' manifestatie meer, de ijzerbedevaart is van 60.000 mensen geslonken naar amper 5000, zelfs t' Pallieterke, dat ik nu al 35 jaar bij de krantenboer ga halen en steeds van voor naar achter en terug las en lees, is ook ferm naar het ultra-liberalistisch egoisme van het VB aan het opschuiven. Ik denk dus dat het niet lang meer gaat duren of ook dat geestelijk(?) voedsel zal aan mij moeten voorbijgaan en steeds hoor ik overal maar roepen ' onze schuld is het niet hoor, den diene is begonnen'... en dan maar verschieten dat ze geen volk meer bijeenkrijgen op bedevaarten, dat ze zelfs Belgisch geld moeten aanpakken om onze Ijzertoren te onderhouden...wie had dat ooit gedacht. En wat dat ander forum betreft PI, daar is een goei periode geweest maar nu is het huilen met de pet op, enkel als ik eens wil kotsen ga ik daar nog eens kijken, en vermits ik niet graag kots...