Ik zal, op gevaar af nieuwe leukigheden te moeten horen van thePiano, toch maar op jou reageren als IKZELF dat leuk vind, Superstaaf.
Distel zei ook al dat hij nooit die webstek zou 'ont-dekt' hebben als thePiano er hier geen reklame voor was komen maken. Maar het is zoals een hele goeie vriend van mij zegt: Als je gaat zoeken naar iets vindt je het altijd wel en zelfs hoe langer hoe meer naargelang je blijft zoeken. Op de duur ziet een mens zelfs niets anders meer! Hij 'had dan ook iets met kikkers', die rare vriend van mij, namelijk bewondering voor hun
kikvorsperspectief.
Zoooooooooooooooooo'n grote voeten zien die amfibieën maar slechts een héél klein kopje. Door die aantrekkingskracht van het kikkerras op de brave man heeft hij vandaag vele honderden soorten, in alle maten en materialen, in zijn vitrinekasten verzameld. Er liggen er zelfs op zijn bed, zetels en tafels!
Piano focust op iets dat meer zijn interesse wegdraagt dan die kleine kwakers. Naar de reden voor die obsessie zullen we maar niet zoeken, zeker? Maar het lijkt verdacht veel op het verzamelen van kikkers.