Los bericht bekijken
Oud 27 april 2007, 20:17   #162
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Is dit uw werkwijze, ten eerste, ik zou mezelf nooit neo-nazi noemen waarom, omdat dit een (s)links scheldwoord is. Dus vrij verwoord u bent een leugenaar, u typt hier een tekstje neer en zet dit op naam van een ander. Dat verklaard zeker uw respect voor de stal van bedriegers en leugenaars. Soort zoekt soort, soort verdedigd soort.

U kunt hier mischien vermelden zo dat iedereen getuigen kan zijn van uw leugenachtige praktijken waar ik deze zin heb getypt.Zou zeggen ga uw gang.
Ik ga u perfect de weg tonen waar het staat: (u moet wel ingelogd zijn)

U neemt het forum binnenlandse politiek, en dan de discussie: Zijn de Vlaamse collaborateurs er te gemakkelijk vanaf gekomen? Dan neemt u de enquête waar men een antwoord kan geven. Staat helemaal bovenaan.
Dan klikt u op : bekijk de resultaten.

Er zijn hier vijf mogelijke antwoorden. Ik geef ze.

*Ja, ze zijn niet zwaar genoeg gestraft, de doodstraf had in meer gevallen omgezet moeten worden .

*Ja, ze zijn veel te goed behandeld, maar de mensen waren al dat geweld beu, dus ik begrijp dat

*Ze hebben de straf gekregen die ze verdienden

*Nee, hoewel ze formeel de doodstraf verdienen,vind ik hun gevangenisstraffen te zwaar

*Als overtuigd neo-nazi vind ik dat ze niet gestraft hadden moeten worden en een medaille verdienen. Hier staat toch uw naam Erlich achter, naast andere namen. Of vergis ik me?

Zo te zien lijkt u ontmaskerd.

Laatst gewijzigd door system : 27 april 2007 om 20:46.
system is offline   Met citaat antwoorden