Los bericht bekijken
Oud 11 december 2003, 16:45   #7
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Nu ik ken de Schalmei niet en ik weet niet of dat een Blok cafe is of niet maar een cafe wordt nogal vlug een Blok cafe genoemd.

In het dorpje waar ik woonde werd lang geleden (allez zo'n 10-15 jaar geleden denk ik) een plaatselijke afdeling van het Vlaams Blok opgericht. Daar kwam toen zelfs Gerolf Annemans een toespraak houden.
Dat gebeurde in een van de deftigste zaken van ons dorp. De weken ervoor werd een heuse campagne gehouden tegen die eigenaar omdat die zijn zaal verhuurd had aan die van het Vlaams Blok ((t was de periode 91-92 dacht ik). Die eigenaar wou zijn contract niet verbreken en de oprichtingsvergadering ging door. Sindsdien heette die zaak 'een Vlaams Blok cafe'.

Ondertussen heeft de eigenaar al wel op een lijst gestaan, maar het was geen Vlaams Blok lijst.
Maar bij bepaalde mensen is dat cafe nog altijd een Vlaams Blok cafe.

Misschien vind die bijeenkomst van die BH-mannen daar wel plaats ?

BH-mannen dat vind ik nu nog goed gevonden ook se.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden