Los bericht bekijken
Oud 28 april 2007, 16:04   #7
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Persoonlijk vind ik dat wie AIDS heeft opgelopen door losbandig gedrag, geen recht heeft op tussenkomst van de overheid.

Deze mensen zijn een gevaar voor de maatschappij en moeten daarom ook niet op kosten van de maatschappij onderhouden worden.

De enige uitzondering zijn in mijn ogen: kinderen die door hun moeder besmet zijn en partners van besmette personen, die zonder het te weten besmet zijn geraakt. Ook verplegend personeel en mensen die slachtoffer zijn van prikaccidenten, zouden in mijn ogen nog recht hebben op tussenkomst.

Wie er op los neukt zonder comdoom heeft het wat mij betreft zelf gezocht en mag met zijn verbrand gat op de blaren zitten. Eigen schuld, dikke bult en ik kan er echt geen medelijden voor voelen. Bedenkt ook hoeveel mensen deze slettebakken mee besmetten en in hun onheil trekken.
En homo's? Nu, er zijn er bij die het leuk vinden om het op te lopen. HIV negtieven, die besmette partners zoeken om Russische roulette te spelen. Laat ze zelf slachtoffer zijn van hun spelletje en niet de maatschappij!

Mensen die geen losbandig gedrag hebben, maar besmet worden door een partner met een dubbelleven en dit kunnen bewijzen, dienen wel geholpen te worden.

Daarnaast pleit ik er ook voor om seropositieven te brandmerken in de lies, een onopvallende plaats, waardoor er normaal niet opvallen in de maatschappij, maar waardoor eventuele sexuele partners wel gewaarschuwd zijn. Dat lijkt me naast comdoongebruik ook een goede manier om deze ziekte te bestrijden.
een getatoueerde doodskop, op zowel hun kont, als juist onder de navel, met de letters "aids" er onder.
Weet ge direkt wat voor vlees er in de kuip ligt, als ge bvb op het strand rondloopt.Véél mensen lopen deze, en andere geslachtsziektes, op in de zomer: dan kom je wel eens iemand tegen terwijl je op vakantie bent en zo.Dat verdient nu niet direkt om een dodelijke ziekte op te lopen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden