Los bericht bekijken
Oud 28 april 2007, 18:27   #1
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard Chavez's paranoïde neigingen: "Ze zitten achter mij aan"

"Als je niet voor me bent, dan ben je tegen me", deze herziene spreuk van Bush is tevens de lijfspreuk van Chavez. Het is al langer geweten dat de linkse dictator met achtervolgingswaanzin heeft te kampen.

Vooral ex presidenten zouden tegen hem samenspannen in rokerige bar's en zijn ondergang plotten. Zo heeft hij naar eigen zeggen oud president Fox van Mexico ontmaskerd, en oud president Toledo van Peru. Nu heeft hij zijn zwarte lijst aangevuld met oud premier José Aznar van Spanje.

Deze laatste is niet alleen lid van de geheime loge tegen Chavez, Aznar zou tevens de persoonlijke loopjongen zijn van Bush, en een echte fascist van hetzelfde kaliber als Adolf Hitler. Chavez zou volop aan het onderzoeken zijn welke 6 miljoen mensen Aznar in zijn regeringsperiode zou hebben opgesloten in uitroeiingskampen. Chavez wil hiermee aan de hele wereld bewijzen dat hij geen hallucinerende, narcistische, dictatoriale Stalin-Wannabe is.

Interessante ontwikkelingen uit het Zuid Amerikaanse land wiens leider een heuse strijd levert met demonen.

bron: Belga

Laatst gewijzigd door Raven : 28 april 2007 om 18:32.
Raven is offline   Met citaat antwoorden