Los bericht bekijken
Oud 29 april 2007, 13:52   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Islamofilie van progressievelingen verklaard.

Citaat:
Het mishandelde vrouw syndroom van de progressief: de angst om incorrect te zijn, te beledigen

Islam-apologeten (lees: politiek-correcten en progressieven) doen me altijd denken aan het zogenaamde mishandelde-vrouw-syndroom. Bij hoog en bij laag verdedigen ze een religie die drie maal daags in het nieuws is met slachtpartijen over de hele wereld. Desondanks blijven ze hameren op incidenten en losstaande voorvallen.
"In het echt is hij heel lief, je kent hem niet goed genoeg."; stellen mishandelde vrouwen dan. Onderwijl, krijgen ze jarenlang klap na klap te verwerken. De gedachte heeft zich gevormd, dat als ze maar lief, stil en begripvol zijn, dat hij niet nog een keer zal toeslaan. In eerste instantie schrijven ze het gedrag niet toe aan de aard van man, maar aan zichzelf. Hij zal zijn daden herzien.
"Hoe naïef kun je zijn?"; zeggen vriendinnen van de vrouw al jaren. Misstanden of problemen zijn volgens de mishandelde vrouw echter altijd opzichzelfstaande incidenten, die we niet moeten generaliseren. "Als ik alleen met hem ben, dan is hij lief, echt waar!" "Dom wijf, ga bij hem weg!"; zeggen haar vriendinnen al jaren. "Nee, ik geef hem nog een kans, want ik hou van hem. Hij heeft zoveel goede kanten."
Ze ziet het maar niet in, omdat ze het niet wil inzien. Alle hoopvolle beloftes van haar man wegen zwaarder dan het gezonde verstand. "Jullie hebben toch ook problemen in jullie relaties en een paar jaar geleden had Emma's Wim haar ook een keer tik gegeven." En zo herhaalde ze haar zelfdelusie. Om haar onzekere man die avond gerust te stellen, beloofde ze hem geen contact meer op te nemen met haar vriendvijandelijke vriendinnen. Hun afkeer van de man vormt namelijk het probleem, niet hij. Ze houdt namelijk van hem.

En zo duurde de mishandeling nog jaren en stond ze er uiteindelijk helemaal alleen voor. Meestal eindigt jarenlange mishandeling in een strijd waarbij de mishandelde vrouw en de mishandelende man in een uit de hand gelopen knokpartij tot het bittere eind gaan. Zover hoop ik dat het niet komt voor progressief Nederland. Al weten we allemaal hoe het met andere mishandelde vrouwen is afgelopen, die niet op tijd tot inkeer en verzet kwamen.

Progressieven vallen altijd weer voor de avances van bad-boys.
Arme, arme vrouw

Lees vooral het volledige artikel

gelukkig begint ondertussen een hoe langer hoe groter groep mensen het gevaar in te zien.

Hopelijk is het niet te laat, alhoewel het zeker al vijf na twaalf is!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden