Los bericht bekijken
Oud 29 april 2007, 17:35   #22
Public energy
Provinciaal Statenlid

Public energy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Tiens! Toch toevallig dat het niet meer objectief is wanneer men Joods klinkende namen tegenkomt en expliciet gaat vet maken. Laat me dan ook toe te twijfelen dat je geen antisemiet bent.
Meen jij te zeggen dat als ik hier een artikel zou citeren van een moslim, dat gebruik maakt van een onderzoek waarvan zowel auteur als co-autor islamitisch zijn en daarenboven nog eens deel uit maken van een instantie opgericht door een moslim, om de situatie in het midden oosten te analyseren, jij helemaal geen bezwaren zou hebben bij de objectiviteit van deze bronnen?
Mijn punt was, ik wil gerust aannemen dat Hezbollah de media heeft gemanipuleerd, maar in conflictsituaties proberen de strijdende partijen praktisch altijd de media te manipuleren. Bovendien is het goed geweten dat aan Israel gelieerde organisaties in de VS eveneens de media trachten te beinvloeden, en dat Israel in de bezette gebieden de media vaak beperkingen oplegd. Dus als er al sprake kan zijn van succesvolle mediamanipulatie zal het zijn dat de ene manipulatiecampagne net iets succesvoller is gebleken dan de andere.