Los bericht bekijken
Oud 30 april 2007, 13:49   #88
La Chunga
Minister
 
La Chunga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Locatie: Waar ik me thuisvoel...Overal dus
Berichten: 3.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Karel Dillen, voormalig aanvoerder van Dietse strijdkrachten en het Vlaams Blok, maar bovenal aanvoerder van drie opeenvolgende edities van de Dodenlijst, zag in de late namiddag definitief het licht uitgaan. Grootvader werd 81. In andere topics mag u vrijelijk uiting geven aan uw vreugde of verdriet, maar hier regelen we het levenseinde van deze medemens zakelijk en nuchter af - met koffiekoeken n�*, in de beste Vlaamse Traditie.

Bij de dood van dit monument past slechts een laatste Romeinse groet. Zelden echter bracht een sterfgeval zoveel leven in onze brouwerij, waar het gisten nooit eindigt. Maar liefst negen deelnemers plus uw bloedeigen ceremoniemeester dienden Ome Dillen het achtste sacrament toe door hem in hun top-10 op te nemen. Percalion, de winnaar van de vorige editie, en Metal Tom, die eerder al het vaarwel van Bompa Pfaff hadden voorzien, verstevigen hun leiderspositie.

1. Percalion-1 (2 doden, 17 punten)
2. Metal Tom (2 doden, 11 punten)
3. Djiezes (1 dode, 10 punten)
3. Edina (1 dode, 10 punten)
3. Kim (1 dode, 10 punten)
3. Pietje (1 dode, 10 punten)
7. Den Duisteren Duikboot (1 dode, 9 punten)
7. Driewerf (1 dode, 9 punten)
9. Boadicea (1 dode, 7 punten)
9. Fisherman (1 dode, 7 punten)
11. Voodoo Child (1 dode, 6 punten)

Deze strijd op leven en dood is nu echt wel in volle gloed losgebarsten. Schiet Percalion voor de tweede maal de hoofdvogel af? Bereikt Metal Tom alsnog als enige de top van de grafheuvel? En beleven de anderen nu al hun zwanenzang? De mens wikt, God beschikt, voor wie valt het volgend' verdict?

Stay tuned.
Pfft, de prijzen worden pas aan de meet uitgedeeld. Mijn ploeg begint pas tegen november aan de voorbereiding van de sprint en let op mijn woorden: dan gaan ze vallen als vliegen!!!
__________________
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden