Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS
daarmee dat je die sigaretten nietmeer ziet , mss niet verboden , maar je ziet ze toch niet meer .................... 
|
dus opzet geslaagd. De chocolade sigaretten zijn weg zonder dat ze verboden zijn. Perfecte oplossing.
Citaat:
het is de industrie zeker die de aandringt op extra taxen voor plastiek flessen
|
Zolang je niet leest wat ik typ, ga ik hier niet op reageren.
Citaat:
en ja bij ons in de gemeente is spa zo goed als in de meerderheid en groen! is daarmee samen dus , dik bedrogen ........
|
Goed, het is dus dankzij de sp.a dat jullie voor jullie containerpark betalen. Bekijk ook nog even wie de schepen van milieu levert, het is namelijk zijn verantwoordelijkheid.
Citaat:
gaat niet specifiek over groen leden ofzo , maar weet da van men moeder , die sympatiseert hard met groen! 2 tot 3 keer per jaar met vlieger op reis ..... lid van groen! is ons ma niet , maar zit wel in natuurpunt en andere linke bewegingen en ze gaat dus met die mensen steeds op reis per vlieger ..........
|
Natuurpunt gaat meerdere keren per jaar op reis met de vlieger? Dat wist ik niet en vind ik inderdaad nogal contradictorisch. Maar het is me nog altijd niet rechtstreeks duidelijk wat Groen! zelf hier mee te maken heeft. Het is hetzelfde als zeggen "Hitler was een massamoordenaar dus alle VB'er zijn dit ook". Beetje kort door de bocht, he.