Eigen geslacht eerst
Dat wil zeggen dat men gelijk heeft de relatie man & vrouw als de norm te doen gelden, als het sociaal aanvaardbare, als het natuurlijke.
Dat omkadert natuurlijk vele facetten, je hebt het homo zijn op zich, je hebt het huwelijk en dan heb je de adoptie. Je hebt een deel mensen die het uit religieuze overtuiging doen (genre Colen en neo cons)
Nu, men weet dat men er nog niet veel over weet en dat het slechts een paar landen homohuwelijken toelaten zoals België, Nederland en Canada.
Het gekke is ook dat er mensen zijn die hetero waren en die vrijwillig een therapie ondergaan hebben, het lukt niet bij alle hetero koppels maar men kan wel degelijk terug hetero worden na een bepaalde psychologische therapie.
Als ik dat allemaal lees vraag ik me af wat nog normaal is.
Ik ben niet gelovig maar euh was Adam geen vent en Eva geen vrouw ?
Kijk naar jezelf, ben je niet blij een mama en een papa te hebben ? Ik alleszins wel. Ben dus blij dat mijn pa en ma hetero waren en dat ik geen afrikaans kinneke was dat geadopteerd is geweest omdat men mama en papa geen kinnekes konden krijgen.
Adoptiekinderen ondergaan fake liefde van ouders die gewoon een kinderwens wensten, dat arm boeleke uit Honolulu is natuurlijk blij in het rijke Europa te mogen opgroeien. Echter, na een tijd als ze ouder worden zien ze in dat hun ouders niet de echte zijn. Dat "mama" zeggen eigenlijk verkeerd van je was en dat je opzoek gaat naar je biologische ouders.
Eigenlijk is adoptie iets schandlig, al kan dat zijn omdat ik nog jong ben en niet weet hoe het is om een kinderwens te hebben.
|