Discussie: Onze drugswetgeving
Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2007, 11:55   #1
warrekop
Vreemdeling

warrekop's schermafbeelding

Standaard Onze drugswetgeving

Hallo allemaal,
Ik vroeg me af wat jullie standpunt is wat onze drugswetgeving betreft.
Ik ben namelijk een 21 jarige student psychologie. Ik rook al jaren jointjes, maar onlangs werd ik geconfronteerd met de wet.. tijdens een drugscontrole langs onze landsgrenzen werd ik tegen gehouden door onze nationale trots, de politiemacht.. Ze vroegen me naar de reden van mijn bezoek aan onze Noorderburen en 'of ik dan toevallig kruiden bijhad ?'
Ik gaf mijn 5 gram af, zeg maar 25 Euro in de vuilbak. Volgens de agent niet persé omdat ik het bijhad of zo, ik had het ons land binnengesmokkelt!!! Ik ga naar nederland om mijn zakjes, om niet in de illegaliteit te komen bij dealers hier in België. Stoppen wil ik niet; ik slaap er tenslotte lekker van, of toch beter dan met die rotzooi die ze slaappillen noemen. En kweken, dat is ook niet zo evident al zet ik maar 1 plant in de tuin, dat word een struik waar soms wel (en ik spreek uit ervaring) 50 keer meer wiet uitkomt dan toegestaan (3gr). Ik begin me (al lang eigenlijk) serieus vragen te stellen bij al die wetten, volgens mij..
volgens mij is de enige reden waarom ze die softdrugs zo stigmatiseren, dat ze het niet kunnen belasten, dat ze er niets aan verdienen, dat het niet opbrengt!!
maar dat is maar de mening van een bescheiden student!! Wat denken jullie ervan??

Vraag:

Aan iedereen:
Jullie mening, ervaringen..

Aan politici die net die stem te kort hebben:
Los het op en je krijgt mijn stem!!
Kan niemand dit eens goed doen? Die "DRUGSWETGEVING"

Groetjes,

Warrekop
warrekop is offline   Met citaat antwoorden