Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2007, 18:40   #41
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Dit is ook de reden dat ik geen bloed geef, hoewel ik het zou mogen (ik ben hetero). Zolang ze die idiote regels hanteren, kunnen ze naar mijn bloed fluiten.

Maar een sticker koop ik wel. Ze redden levens en het zou ook dat van mij kunnen zijn...
De reden dat ze homoseksuelen weigeren is net omdat het zo'n risico groep is. T'is niet dat de holebi gemeenschap erg groot is, maar relatief gezien ten opzichte van heteroseksuelen, nemen ze haast alle besmettingen voor hun rekening. Ondanks de mentale masturbatie van vele roze sites die HIV proberen te verkopen als "nauwelijks erger dan suikerziekte".

Het is niet dat men rap even kan testen of bloed veilig is of niet. Dat kan pas betrouwbaar gebeuren na 6 maand!

Met andere woorden, wil je onze bloedbank vergiftingen, zoek u een homopartner met HIV, en ga in de maanden erop maar veel bloed geven. Niemand zal het ontdekken tot degene die een transfusie heeft gekregen plots HIV heeft.

Je hoort daar niet zoveel van omdat ze de mensen niet willen bang maken. Maar jaarlijks krijgen een tiental mensen HIV-besmet bloed dat clean werd geacht.

Laatst gewijzigd door Raven : 3 mei 2007 om 18:45.
Raven is offline   Met citaat antwoorden