Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Velen menen de wijsheid te hebben om iets racistish te vinden,toen ik met mijn dochter op de parking van de GB liep en ik efkes het karretje ging wegzetten was zij 20 meter verder en kwam er een noord -Afrikaan voorbij, die haar toeriep dat ze een hoer was,zo maar zonder reden.
Toen ik hem voorbij ging heb ik hem gevraagt of hij een probleem had en toen begon hij mij in zijn taal(waarschijnlijk)uit te schelden.
Is dat nu racisme? is dat nu haat tegen westerlingen? of is dat zich gesteund voelen door een overheid die voordurend hamert op een multicultuur die blijkbaar alleen aanvaard moet worden door Autochtonen.
Weet u ik zever niet graag,ik stel het voor zoals het gebeurt is,en het was niet de eerste keer(dochter vuistslag op haar gezicht en blauwe oog,vrouw bedreigt door 6tal allochtonen en bekogeld met lege colaflesjes,vriend dochter overvallen door 2 zwarte medemensen,in een auto getrokken,wat motten gehad en geloof 300 euro gestolen,schoonmoeder bestolen in magazijn door waarschijnlijk allochtone vrouw van 350 Euro.(dader nooit gepakt)
Nu kunt ge zeggen wat ge wilt,dat ge nu links bent,centrum ,of rechts,zoiets hangt uw voeten uit en werkt het veiligheidsgevoel niet vooruit integendeel zou ik zeggen.
Is het bij zo'n toestanden dan zo abnormaal dat mensen woorden gaan gebruiken die racistisch klinken?
Ik ben de laatste die een medemens iets zal aanwrijven,en veralgemenen ligt niet in mijn aard en daarenboven ben ik vrij sociaal,maar tegen zo'n hufters zou men moeten optreden want door die klaplopers hun handelingen is het te danken dat fatsoenlijk rechts extreem rechts geworden is.
Ik ben reeds jaren links maar vergeef mij als ik rechtse reakties krijg bij dit soort toestanden,en als ik dan stel dat omgekeerd racisme even frequent voorkomt dan vind ik al die tegenstellingen van links tegen rechts en omgekeerd dikke zever,dat dan het centrum gelijke kansen maar snel van naam veranderd,want het trekt voluit de kant van links en dat heeft niks met gelijke kansen te maken!
|
wij Vlamingen zijn geen racisten, maar we worden het stilaan allemaal beu, het slachtoffer van dergelijke "voorvalletjes", "incidentjes", "kleine" criminaliteit, futiliteiten waarmee we regelmatig geconfronteerd worden.
Je kan heel het alfabet afgaan hoor : akefietjes, baldadigheden, capriolen, delinquentie... enz... zorgden ervoor dat het Vlaams Blok steeds groter werd. Door het gevoel van machteloosheid, geen belangstelling van de politieke wereld en daaraan gekoppeld de onvoldoende steun aan de politiediensten, met al te lakse parketten of rechters, leggen de kiezers hun stem in de Vlaams Belang kiesmand.
België heeft nood aan een type zoals Sarkozy en zijn politiek : een duidelijke taal en strenge aanpak van zijn
"racaille".