lustrum herdenking poederbrieven
hallo allemaal,
vandaag is het vijf jaar geleden dat ik poederbrieven verstuurde aan hindoeorganisaties in Nederland en gearresteerd werd, waarna een vonnis volgde door de rechter. Om dit te herdenken publiceer ik 16 teksten op het Kritisch Podium Dewanand, om zo een discussie op gang te brengen, over geweld en dreiging in onze rare multikul.
soms lijkt het erop dat je alleen meetelt nu als je met bommen en geweld dreigt. Moslims geven nu het slechte voorbeeld aan de hele wereld en communiceren nu uitsluitend met bommen. Vreemd is zeker om te zien hoe weinig echte moslims op dit forum zijn, die op een hoog niveau meedoen met de discussies. Ik ben nu de enige openbare Hindoe (fundamentalist) op dit forum en andere Hindoes schijnen dit absoluut niet te waarderen, omdat ik meedoe met blanke clubs op internet en niet braaf in mijn kaste zit.
Ik ben dus een rebel, en streef naar een Hindoeistische wereldrevolutie. Beetje oorlog is hiervoor zeer zeker noodzakelijk, want wij Hindoes moeten nu harder worden, om onze kapotgenaaide en verkrachte planeet te redden.
Hinduism will save the world
and
HIndus will rule the world.
Meer info over de publicatie van mijn 16 teksten vindt u op het
Kritisch Podium Dewanand (zoek het met google, als u het nog niet kent)
Dewanand
Hindoe fundamentalist
Laatst gewijzigd door dewanand : 5 mei 2007 om 21:32.
|