Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ik bid u om een quote van een "geestesgenoot" die handelt over 1302.
Is daar iets mis mee? In Frankrijk viert men de dag dat de rijken onthoofd werden voor het oog van een kwijlend publiek. Wat is je probleem?
Ah, daar ligt je "nuance"... beef beef oogtrek... "VLAANDEREN BESTAAT NIET!!!!" Dank je system (je hebt je naam erg goed gekozen trouwens) om dit nog maar eens ten berde te brengen. Gelukkig weten Vlamingen wel beter dan dat soort onzin.
Ik hoor je vaak zeggen dat je vlaamsgezind bent op sommige punten maar je ziet het als je taak om in iedere draad te komen zeggen dat vlamingen niet bestaan (hoe rijmt dat met je vlaamsgezindheid?) en om elke wandaad vanuit Wallonië goed te spreken. Laat me even toe heel hard te lachen.
|
U moet mijn postings beter lezen. Het is toch evident dat Léon Degrelle minstens even grondig gecollaboreerd heeft als de mensen van het VNV. Ik heb dit reeds gezegd. Maar dat is het onderwerp niet. Het ging over de collaboratie van de Vlaams-nationalisten, niet over de collaboratie van de Rexisten uit Wallonië, die 100% is geweest natuurlijk.
Weet u wat u nu eigenlijk doet door te verwijzen naar de Waalse collaboratie? Veronderstel dat u wordt betrapt op een diefstal,dan zegt u: ja maar er zijn ook nog ander dieven. Dat is toch geen argument om uw diefstal goed te praten!
Neen we hadden het over de Vlaamse collaboratie.