Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo
Geloof me dit gebeurd ook met vlamingen  18 jaar geleden als jong ventje kreeg ik het aan de stok met een klootzakske die bij een bende was. Wist ik veel. Eenmaal ik de fuifzaal buiten was had ik prijs  . Ik had ene vast ik een houdgreep op de grond z'n vriend zag dat hij geen weg meer kon en die schotte met z'n voet "toevallig verkeerd  " naast m'n kopke. Ik voelde de wind van de luchtverplaatsing!!! Indien dat een voltreffer was geweest ging het niet leuk geweest zijn  .
Een buitenstaander had toen het lef om te zeggen dat er politie was gebeld en ik moest terug in de zaak gaan omwille van m'n eigen bescherming en er was een vriend van me mee die het weer allemaal zeeer leuk vond en verstandig was en er zich niet zoveel mee moeide  .
Het beste is soms er niet op in te gaan, al is dat soms enorm moeilijk en vraagt het ook veel karakter.
run away and live to fight another day
|
Een paar turken hebben eens een geladen geweer op me gericht en wat pittige anti-arabische koosnaampjes toegeworpen. De security stond gelukkig niet ver af, en ze zullen allicht beseft hebben hoe laf ze bezig waren, en gingen weg.
Maar weet je, dan ga je terug de fuifzaal binnen naar uw sletje en je voelt u leven. Als je om zo'n dingen al zo hard gepakt bent dat je niet meer buitendurft, sluit uzelf dan maar op ergens en begeef u niet buiten uw beperkt leefwereldje, want je bent niet rijp voor wat er buiten ligt.