Edina, beweren dat Circe geen mening heeft is kleinerend, en mensen vergelijken met kevers zoals Mittgard doet, beledigend.
Ik vraag me af of jullie en zeker jij Edina die vaak de mond vol heeft over respect, ooit stil staat bij je eigen gedrag en uitlatingen op het forum hier.
Je lijkt zeker te weten om wie het hier gaat Edina, dan mag ik aannemen dat je de daders persoonlijk kent? Of iemand autochtoon is, of allochtoon zegt tegenwoordig niets, de meeste jongeren van andere origine hebben ene Belgische identiteitskaart, en anderen zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld die in Vlaanderen wonen dan weer niet.
Dus tenzij je de daders persoonlijk kent speculeer je niet zo goed als Circe dee, dus waar heb jij het nu eigenlijk over?
Mij kan het niet schelen welke origine deze jongeren hebben, wel is het erg verontrustend dat jongeren die soort gedrag stellen, de man en dit was op het nieuws te zien, werd zowat doodgetrapt, puur voor de lol leek het en niemand greep in?
Net als Circe voelde ik bij de beelden pure afschuw, wat daar is gebeurt is verschrikkelijk en veelzeggend, jongeren krijgen vaak blijkbaar geen enkel normbesef meer mee. Bovendien zijn jongeren die dit gedrag stellen zeker niet aan hun proefstuk bezig, het moet een groepje zijn wat reeds eerder geweldadig gedrag vertoonde, anders kom je er niet toe die daad te stellen. Wel besteed de media er inderdaad wel bijzonder weinig aandacht aan!
|