Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is wel een goed idee, maar alsnog blijf ik op de enige echte Vlaamse partij stemmen, nl het Vlaams Blok.
|
Ik hoop dat u goed beseft dat u met zulke uitspraken zeker geen toenadering zult bewerkstelligen tussen het VB en de N-VA.
Trouwens, deze uitspraak is ook volledig fout!
|
Ten eerste zoek ik geen toenadering tot de NV-A en ten tweede die bewering is de enige juiste.
|
Ten eerste is het N-VA (leer het nu eindelijk juist schrijven) en ten tweede staaft u eens die bewering.
|
Kijk naar uw foto onder uw posts, daar staat duidelijk NV -A
|
Waarom dat blokje daar staat, weet ik ook niet. Maar het is duidelijk dat het N-VA is. En nu nog die bewering staven a.u.b.
|
Ok, het is dus duidelijk dat jullie de naam van jullie partij nog niet kennen...
Het Vlaams Blok komt al meer dan 25 jaar op voor het Vlaamse Volk, het is dan ook opgericht door mensen die eerst lid waren van de VU, maar daar de VU alsmaar linkser en linkser werd, tot het uiteindelijk bijna een Belgische partij was, hebben deze mensen het Vlaams Blok opgericht. Met als Vlaamse onafhankelijkheid het belangrijkste partijstandpunt en dat is de dag van vandaag nog altijd. Het Blok blijft daarom mijn steun behouden en dat van vele andere Vlaamse kiezers.