Ja dit aantal mensen bestaat.
Als je dat niet kan zien in je eigen omgeving of als je echt niet sociaal voelend bent , dan kan ik begrijpen waarom je de andere cijfers ook niet begrijpt.
13% van onze bevolking leeft met het strikte minimumloon, of kijk je niet naar panorama-telefacts-jambers-of VRTnieuws.
Ik heb niet gezegd dat de jeugd meer dan 7000€ op hun rekening moet hebben, zelfs dat versta je niet, heb je afgelopen week Koppen niet gezien. Ik zeg dat juist die jeugd geen spaarrekening heeft van zoveel euros
Groot deel van de drugsverslaafden gebruiken hun gelden voor die drugs, ik bedoel hier niet de joint-rokers of cannabis-vreslaafden mee, weeral versta je niet wat ik eigenlijk wil bedoelen.
En als ik niet moet verder gaan, dan heb je angst om de werkelijke waarheid onder ogen te zien.
En wie ik ben , 46jaar met F/Tbetrekking als ook mijn partner een F/T betrekking heeft en we hebben een studerende dochter van 18jaar. En als ge het echt moet weten , wij hebben geen spaarrekingen met meer dan 7000€ elk.
En dat de grote bedrijfsleiders en verzekeraars en bankiers jobs creeëren, dan moeten jullie mij is uitleggen hoe dat het komt dat er in die sectoren jobs verloren gaan , dat er wordt gefusioneerd, dat er bij een kleine ramp de verzekeringspremie's moeten verhoogd worden, en ga zo maar door
|